Reference
Věříme, že spokojený zákazník je základem úspěchu a důkazem kvalitních služeb. Řídíme se heslem: VY JEZDÍTE, MY SE STARÁME.
Přečtěte si vybrané reference našich zákazníků.
Má recenze vzhledem k dlouhé spolupráci s Carentem, která začala od roku cca 2005, je maximálně pozitivní.
První přijímací technik od začátku až do dnešního dne, p. Šťastný - naprosto 100% přístup. Dále p. Pacal a p. Vyzourek - plná spokojenost okamžité pomoci a rychlého řešení jak termínu diagnostiky, nacenění opravy i její konečné opravy.
Také bych touto formou rád poděkoval mechanikům na dílně, protože to jsou ve finále ti, kteří vykonali a vykonávají na vozidlech společnosti SASTA CZ, a.s. kvalitní a odborné opravy.
Samozřejmě nezapomínám na p. Lišku z prodeje, se kterým je spolupráce také od samého začátku maximální, jak po stránce cenových nabídek, tak pružnosti jejich vypracování až po předání vozidel, která jsou vždy precizně nachystána a předána.
Karosárna - naprostá připravenost v řešení pojistných událostí a následná 100% oprava vozidel díky klempířům a lakýrníkům.
Všechny opravy by nebyly k úplné spokojenosti, kdyby nebylo p. Nakládala, který mi vždy ochotně i ve složitých situacích dokázal najít vozidlo k zabezpečení mobility autoflotily SASTA CZ, a.s.
Autoflotila SASTA CZ, a.s. čítá 35 vozidel FORD a o ty je prostřednictvím celého týmu CARENT dokonale postaráno, za což děkuji a rád se budu vracet i k usměvavým asistentkám na recepci na dobrou kávu.
Gustav Koutník, technik strojního zařízení, správce firemních objektů, správce vozového parku společnosti SASTA CZ, a.s.
Servis předčil veškerá má očekávání. Za to Vám i Vašemu týmu patří poklona.
Za prvé přístup servisního technika p. Freye, který profesionálním způsobem vůz převzal, servis koordinoval a následně předal.
Co mně téměř vyrazilo dech byl e-mail, který jsem z Vašeho salonu obdržel s přehledem, co bylo na voze provedeno, a hlavně video záznam o stavu vozidla. Již jsem několik servisů v minulosti navštívil, ale tohle je „absolutní“ služba zákazníkovi.
Za druhé bych chtěl poděkovat Vám (i Terce Matušinové) za vstřícný přístup 😊.
Poděkování samozřejmě patří i ostatním pracovníkům, kteří se na opečování vozu podíleli.
Mgr. Lukáš Richter, ředitel VIDA! science centra
www.vida.cz
Ing. Matúš Hajdučko, jednatel společnosti Heat Transfer Systems s.r.o.
www.HTSystems.cz
V první řadě paní Matušinové. Ještě jsem nezažil, aby mi obchodní zástupce odpovídal na maily 23:55 večer. Sám jsem dříve pracoval v obchodě a toto umím ocenit.
Dále paní Taubingerové, která je moc milá a ochotná a panu Vyzourkovi, který mi vždy vše vysvětlil. I slečny z recepce jsou moc fajn.
Díky všem zmíněným máme od Carentu už třetí Focus, ikdyž to chvíli vypadalo na Astru.
Stanislav Fiala, První tenor - Janáčkova opera Národního divadla v Brně
Mgr. Barbara Helešicová, předsedkyně Dominik (doprovázení a poradenství nejen pro náhradní rodiny)
www.dominik-n-o.webnode.cz
Dobrý den, minulý týden jsme si s manželkou převzali Ford Kuga, (jetý ale jako nový). Chtěl bych poděkovat prodejci panu Botíkovi, vše s námi vyřídil bez problémů, zařídil i servis aby auto bylo v pořádku na předání. Za mě bezproblémový přístup a více takových prodejců. Pokud budu cokoli potřebovat, určitě se vrátíme.
Ještě jednou díky panu Botíkovi, člověk na svém místě.
Robert Berlinski
Zdroj: Google
Oceňuji profesionální přístup, příjemné jednání, snahu řešit problém zákazníka a poskytování informací k probíhající servisní prohlídce a stavu vozidla. Žádné výtky nemám.
p. Schwarz
Zdroj: Dotazník spokojenosti CARent